İyi akşamlar kızlar 11 aylıkk kızım war ek gıdayı hiç bir şekilde kabul etmiyor 5 aylıkken tadımlara başladk zar zor 7 bucuk aya kadar yedirdm ama sonra reddetti istemedi 9 aylıktan beri de hiç bir şekilde ağzını açmıyor yada tükürüyor anlamadm gitti e haliyle zayfda mama kullanyrz ama ek gıdadan da besin alsn istyrm doktora götürdüm geçen ay 1 yaşını bekleyelm dedi sizin bebişlerde mi böyle ne yapmam lazm aç da olsa yemiyor