İlk aylar emzik tutsun diye cebelleşirken, kim derdi ki bıraktırması daha zor olacak 🤣🤣
Çok şükür 26 aylık oğlum ve kurtulduk. Zaten son 6 aydır dişleriyle hep yırtıyordu, yırtınca da çekemiyor ağlama krizine giriyordu. Hemen yenisini alıyorduk.
Ama avent olmuş 400 lira, her ay emzik almak, bıraktırma stresi, yok damak diş yapısı bozulacak korkusu 🫠🫠 derken inat ettik, son emziği yırtmasından sonra yenisini almadık.
1 hafta gece uykusu felaketti, ama 2 gündür ne istiyor ne arıyor.
Bıraktırmak isteyenlere, emziğin ucunu kesmenizi tavsiye ederim. İnşallah sizler çok zorluk çekmezsiniz