Bbcrrr Ay kızlar dertleşelim az ya 20 aylık anneler… Nedir bu sinir diyesim geliyo, nedir bu direnme çocum evladım, suyuna huyuna gidicem diye huni takıcam az kaldı sizinkiler de böyle mi… ay yemek yemiyo, ben niye ayaktayım ona bile ağladı az önce…….
Miracinannesi_ Bbcrrr 19 aylik bebek şarkıları açıp yediriyorum bazen de tabak elimde bütün evi turlayarak yiyoruz 5 dk kendi başına oynamaz illa yanımda olacak benimle oynayacak şu aralar da bisikleti çıkardı başıma hani şu bebek için olanlardan onu sürecem diye egilmekten belim tutuluyor o kadar yoruluyorum ki bazen bende akşamları erkenden bebeğimle uyuyakalıyorum
Paramedik16 Bbcrrr 22 aylık ikiz erkek anası olarak bildiriyorum az kaldı bi akıl hastanesine yatıcam en son
KLORAK Bbcrrr 19 ay daha ahlama evresine gelmedik ama korkmuyor değilim 😐 benim çocıgum değil de kocam sendromlu yoksa hayat çok güzel 🙂
Bbcrrr [silindi] valla başlıcam sendromuna dedim bugün ya, sınanıyorum dedim yeminle nasıl baş edicez ya bu konuda eğitim ne varsa katılıcam ist a dönünce yoksa sabrım kalmıcak
Bbcrrr Miracinannesi_ bizi anlatıyorsun sandım bi an bugün dışarda yağmurda yemek yedirdim, orada yemek istediği için….annemde neden soğukta yediriyorsun diyo……sence dedim…..donmak güzel dedim…..🥲
Bbcrrr Paramedik16 rabbiiiiim sana kolaylıklar versin anacım, seni baş köşeye koymamız lazım, ikiz bi de erkek………
Bbcrrr KLORAK :)))))))))):))))):))))))) 20 aylık hiç güzel değilmiş……..21 güzel diyooola bakalım ümidim var hala…….
pembeayakkabilikiz Bbcrrr bızde oyleyız maalesef sebepsizce herseye ağlıyor ve istediği olmayınca cok sinirleniyor hiç böyle değildi umarım duzelır 😞 yalnız kalmak ve yalnız oynamak hiç istemiyor yanında ben yada babası illa olacak.
Bbcrrr pembeayakkabilikiz yemin ediyorum bir dakika kahve içemiyorum ya. S*gra kullanıyorum. İçemiyorum. Ekstra krize girdim.
tombikbebe Bbcrrr az önce bacağında sıyrılmış esofmanını aşağıya çektim diye yarım saat ağlama krizi dinledim. Gittikçe inatlaşma seviyesi artıyor 🤯
Bbcrrr tombikbebe hahahahahhahaha bişi diyim mi bez giydirmiyorsun zaten baydır, külot bez aldım, onu bile istemiyorum kaka da neler yaşıyorum tahmin et……
Bbcrrr defnevedoruk valla uslu durdun diye namazda ne dualar ediyorum ne zikirler çekiyorum ya borlar çekiyorum kendim için ne bilim……
secondmylife Sinirden elini kolunu ısırıyor,kafasını yerlere vuruyor, koşup koşup kendini yere atıyor. Ve yarın tam 20 aylık. Hoşgeldin 2 yaş sendromu, elveda gençliğim..
Elfgrn Bbcrrr bu ayları yaşıyan her ana şuan böyle çıldırma eşiğinde 🫠 Oyuncağı veriyor alıyorum aldım diye ağlıyor veriyorum geri bu sefer geri verdim diye ağlıyor. 2. Yaş gümbür gümbür geliyor
pembeayakkabilikiz Bbcrrr yazmayı unutmuşum bide gece çok sık uyanmaya başladı meme istiyor hep bebeklık dönemi gibi napacagımı şaşırdım valla