aysegulkcmr 15. Günden itibaren bebeklerde gaz problemlerinin başladığını söyledi doktorum bana kasları gelişmeye başlıyormuş o yüzdenmış ıkınmaları falan, mama kabız yapar biz olduk günde 1 çk soğuk sıkım zy verdik ve mamayı değiştr sma comfort kullanmaya başladık gaz damlası olarak bir çok damla denedim işe yaradıklarını düşünmüyorum beneğimin karnına saat yönünde yuvarlaklar çizerek masaj yapıyorum, yüz üstü yatırıp bi süre o şekilde kalmasını sağlıyorum ve alman doktor arkadaşımın tavsiyesiyle bisiklet sürer gibi ayaklarını hareket ettiriyorum rahatlıyor, bence mamayı değiştirip masaj hareketleri yaptırın sadece mama ile besleniyorsa 1 çk zy ve 1 çk su verin biz öyle çözüm bulduk