Merhabalar kızlar 70 günlük bir bebeğim var doktorum tavsiyesiyle cerezzette dogum kontrol hapına başladım 1. Kutum bitti 2. Ye başlayacağım ama normaller gibi bundada 7 gun ara veriliyor mu verılmıyormu arada kaldım kullanan yada bilgisi olan varsa yardımcı olabilir mı?