Miran1306 Kızlar doğum yapalı 13 gün oldu ama gazım hiç bitmiyor ve çok sancı yapıyor ne yapabilirim 😔😔
ipekkkkkkkkkkk Miran1306 kimyon çayı iç sana da bebeğe de iyi gelir yediklerine dikkat et gaz yapıcı şeylerden uzak dur
cihangirko Miran1306 ben ilaç kullanmıştım. Doğum sonrası kabızlık ve gaz problemim bayağı uzun sürmüştü. Emziriyordum da.
Miran1306 ipekkkkkkkkkkk içiyorum gazlı şeyler de yemiyorum aslında ilk doğumumda yoktu bunda olunca zorlandım
ipekkkkkkkkkkk Miran1306 kabız olma da gazdan bir şey olmaz çıkar rahat rahat tutma sonra gaz sıkışması olur o daha beter