Göğüslerimden süt geldiği icin kalkan kullanıyorum ama o da vakumladıgı ıcın acıtıyor gece de dolup yatağa akıyor o yüzden ped kullanıyorum ama o da iyi değil diyolar hava almıyormus siz ne yapıyorsunuz bir de bu durum ne zaman normale dönecek hep bir şey mi takacağız 🙁