teachermom5 Kızlar 37 derecede yıkıyorum yenidogan bebegimi ama o su bana sogık geliyo ılık baya çünkü üşümez mi bebişler bir de ne zamana kadar bu sıcaklıkta yıkamak gerekiyo
3kedili2bebekli teachermom5 dirsek içinize dökün yakmayacak ılık gelecek şekilde olsun hiç derece ölçmedim
momas teachermom5 kış geldiği için ben 38 yapıyorum artık zaten yıkarken su soğuyor benim bebeğimde 3 aylık
cry_babies teachermom5 bileğinize suyu döktüğünüzde ne yakacak şekilde ne de soğuk olmayacak şekilde olan su doğru
teachermom5 3kedili2bebekli derece aldım suya atıp onunla ölçü yorum derece olmasaydı o suyu daha sıcak yapardım çünkü bana soğuk geliyo 37 derece cildi hassas diye de daha sıcak yapmadım
teachermom5 3kedili2bebekli 38 yapıyorum genelde 🙂 ama o bile soguk gibi geliyor bana ne zamana kadar bu derecede devam edeceğiz çocuk büyüdükçe bu sıcaklık az gelmez mi
3kedili2bebekli teachermom5 yani ben hiç ölçmedim ama neden az gelsin ki he büyüdükçe zaten usudugunu yada sicakladigini belki edecek korkmayın
bebeklihayatt137_ Ben dogdugundan beri hic ölçmedim genelde kendim de üsümücek sekilde ılıktan azcık sicak yapiyordum hep kac derece bilmiyorm ama kendime gore ayarladim hep En iyisini anneler bilir oyuzden okadar ayrintiya girmeye gerek yok bence :)
suheyla92 teachermom5 37 ck soguk yaz olsa neyse de kis ayindayiz ben olcerken daha sicak yapiyodum artik olcmuyorm elimle karar veriyorum