Kızlar bebeğim kolik birbebekti aşırı gazlıydı çok az uyurdu sonra yavaş yavaş gece uykuları falan uzamaya başlamıştı ama 1 haftadır aşırı uyuyor ateşine bakıyorum sorun yok hasta da değil neden böyle oldu bi anda anlamadım gece 1 de yatıyor 3 kalkıyor tekrar emiyor yatıyor 6-7 gibi uyanıyor bazen uyuyor emip bazen uyumuyor 9-10 arası uyuyorum akşam 6 ya kadar böyle uyuyor sadece emmek için uyanıyor akşam de 12-1 e kadar uyumuyor ama bana çok uyuyor geliyor önceden uykuları çok kısa yarım saat falandı gündüzleri