Beybi benim oğlum da öyleydi, yıkarken ne kadar dikkat edersem edeyim ertesi gün öyle olurdu. Ben cok sıcak ortam yaratmayı bıraktım 6. ay sonrası , sıcaklık farkı cok olunca daha cabuk üsütüyorlar. Ve kafasını önce havlu sonra müslin bez ve sonra yine kuru bir havluyla kuruluyorum. sinüzit geçirdi benim gibi kafası ıslak kalmasın dedi doktorumuz. Sık yıkıyorum Ama çok sıcak da yıkamıyorum