hsrttsc ben yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum çok memnunum yukarıda yazılan yorum gibi yere fırlatılmadığı sürece damlatma yapmıyor
Benim oğlan da hep ısırıp koparıyordu diğerlerini veya yere döküyordu bunu aldığımdan beri rahat ettim. 4 kez suluk değişmiştim öncesinde bir yıldır kullanıyorum bunu hala değişmedik