Asellina00 bende sma kullanıyorum 4. Ayımıza giricez 6200 kilosu doktorumuz normal dedi 3. Aya girerken 5 kiloydu bebeğim bence gayet iyi kilosu doktorunuza danışın. Birde ben daha önce bebelac kullandım o daha doyurucu ve kilo aldırdığını düşünüyorum kabız yapınca hemen sma ya döndüm başka mamayada geçemem cesaretim yok böyle devam ediyoruz şuanlık zaten bi kaç aya ek gıdaya yavaş yavaş geçiş yapıcaz