Reyhanbal ya tam bi bilgim yok ama şöyle söyleyeyim benim bebeğim 3 günlükken 14 çıktı sarılığı sınırda demisti doktor 3 günde 300 gram vermişti ustelik çok şükür hastanede yatmadan atlattı. Gün çoğaldıkça sarılık sınır sayısıda artıyor o yüzden sizin bebeginizde korkulacak birsey pek yok gibi beslenmesine dikkat ederseniz birseyi kalmaz inşallah