Bebeğim şuan 11 buçuk aylık aralıkta 1 yaşına girecek . Biz geri çekilme yöntemi ile korunuyorduk ve yıllardır da öyle yapıyoruz ama bu ay 3 gün gecikme yaşadım. Eşim bişey yapmadığını söylüyor 🤣😂 ben doğum sonrası öfke stres sorunum çıktığı için doktor kontrollü selectra kullandım bu ay ondan gecikmiş olabilir mi acaba ? Bi kaç gün önce bel ve kasık ağrılarım oldu ama hala gelen giden yok 🥹 Korkuyorum ya hamileysem ilk bebeğime büyük haksızlık yapmışım gibi hissedeceğim çünkü😭😭😭