Ama kurslar arasında kararsız kaldım. 3 tane var aklımda. Şimdi çocuk gelişimi okuyorum ya onunla ilgili mi olsun yoksa bilgisayar ile ilgili ( hiç teknik bilgim yok ) ve çoğu yer bilgisayar bilgiis istiyor biliyorsunuz. Birde güzellikle ilgili fön çekimi kursu felan var. Bunlar arasında kaldım sizce ?