g_tm59 Televizyon izletip sıkıntı yaşamayan oldu mu aranızda ya bebeğim 4 buçuk aylık hiç izlemedim söyleyince garipsiyolar mesela bize gelen misafirler bebek tutmayınca izlesin televizyon durur diyolar yok ben Uzak tutuyorum diyince aaa şimdikiler de bı garip biz çocuğumuzu böyle büyüttük de hiç bşy olmadı yok o kişi izlerdi sabah akşam şimdi avukat yok diğeri doktor bu doğru mu acaba böyle olan var mı gerçekten
Dolores g_tm59 4,5 aylık bebeğe şimdiden tv izletirseniz seneye bu zamanlar çocuğumun sorunu ne, çocuğum otizmli mi, çocuğumda uyaran eksikliği mi var, gibi postlar açabilirsiniz. Yani güzel anne buradan devam. Asla izletme. O kişilere de kulak asma
mamabear_ g_tm59 kızım neredeyse 4 aylık ekran göstermiyorum. Hatta ben bir şey izlemek istiyorsam kulaklıkla bilgisayardan izliyorum. Hiç izletmeyi de düşünmedim. Uzun bir süre de düşünmüyorum
ZeydsMom g_tm59 evet bizler tvye biyuduk neredeyse belkide hepimiz. Simdi cok az bulunur bu durum. Ama bizleride diyorlar ya tvle buyudunnuz simdi sorsam anneme kac yasindaydm der 4-5 😄 cok kucuk ya . Alisir falan sonra biraktirmak zor olur size
Smgakdemir g_tm59 benim bebeğim de 4,5 aylık sadece gece uykusuna geçeceğimiz zaman bi kaç dakika açıyorum dikkatini dağıtıp ağlaması gitsin diye ama açmayı düşünmüyorum yani şuan ekranın bebeğe ne faydası var zaten ilerde illaki izleyecek ne kadar geç o kadar iyi
g_tm59 Dolores yok Canım izletmem zaten ama şaşırdım merak ettim sadece doğruluk payı var mıdır bunun diye
g_tm59 ZeydsMom kesinlikle katılıyorum merak ettim sadece doğru mudur diye yani sabah akşam televizyon izleyip avukat olan var mı gerçekten 😂
amazontuba g_tm59 yeğenim 4 aylıktan beri video izler üstün zekalı kendisi.şuan 7 yaşında. Ama bu belki binde bir ihtimal. Her çocuk aynı değil malesef. Tv veya ekran her çocuğu aynı yerden körertmiyor ya da aynı yerden geliştirmiyor. Bu kadar ucu açık bi nesne için risk almamak en doğrusu. Ne kadar az ve geç ekrana maruz bırakırsak o kadar iyi
Gzd3264 g_tm59 ya bu tercih meselesi ben tek anneydim ailelerden uzakta işimi yapabilmek için açıyordum bir sıkıntı yaşamadım çok şükür 🙏
ellerimt0mbikt0mbik g_tm59 Bebeğime 4 aylıkken tabii ki TV izletmedim fakat sonraları 1 buçuk yaşından sonra bilinçli izlemesine izin verdim ,şimdi olsa asla izletmem çünkü önü alınmıyor.
Eylul301023 g_tm59 12 aylık hiç TV gostermedim tabi ki yanlışlıkla falan gördü ama gittiğimiz yerlerde rica ediyoruz kapatıyorlar içim rahat en azından sadece şarkı dinliyoruz ekransiz
Zeyzey05_ g_tm59 bebeğiniz çok küçük 4 aylık bebek ne anlar tv izlemekten ve tv ekranı çok büyük ışıklı zararlı . Ben 1 yaşına kadar asla izletmeden şimdi 2 yaşında günde bi saat izletiyorum. Beneğinize YouTubedan siyah ekran bebek şarkıları var öyle onlardan dinletin beraber şarkıyı söyleyin bebeğinizle o daha etkili olur
Aklimideliricem Ben izlettim ve çok olumsuz yanını gördüm 19 aylıkken doktora götürdüm otizm mi diye çok şükür temiz çıktı ama zamanında getirmişsin dedi tvyi yasakladı şuan 22 aylık tv yasak. Bende doktora dedim ki herkes diyo ki biz sizi böyle büyüttük dediğimde doktor bana drdi ki o zamanki tvler küçücüktü şimdikiler duvar kadar çocuğu içine çekiyor gözünü alamıyor. O zamanki yayınların içeriği farklıydı şimdikiler tamamen çocuğu bağlamaya yönelik
beyzzsenturkk_ g_tm59 1 yasına kadar hep açıktı tv ama bakmazdı 1,5 yaşında tekrar denedim 1 hafta izledi ve aşırı değişti sadece 1 hafta ömrümüzden 1 yıl götürdü anında bıraktık izlemeyi kestik şu an 23 aylık olacak olur da izlerse vay halimize huyu suyu uykusu yemesi içmes herşey değişiyor kötü anlamda
Birdunyabircennetannesi g_tm59 4 aylıkken TV izletilmeye başlanılırsa hey yavrum hey Çocuğu zorla bağımlı yap uyaran eksikliği yap diyorlar Hayır 4 aylık çocuk zaten ne anlar ki
kucukprensannesi g_tm59 şimdiki o avukat doktor olan insanların çocukluk zamanlarındaki televizyondaki şeyler daha masumdu çizgi filmlerde anlamlıydı. Ama şimdiki gündemimizde bile normal bi dizi yok, çizgi flimlerde de ince mesajlar içeriyor bi çoğu. 4,5 aylık bebeğinize yazık etmeyin derim. Benimkisi 14 aylık oldu çok hareketlendi sadece tırnaklarını keserken rahat dursun bi yeri kesilmesin diye kendi videosunu açıyorum 3 dk işimi halledip kapatıyorum.