gkcesrp susamtanem_ burdan fegıl ama fasihion butik var ordan üç tane falan almışlıgım var hepsinden de memnun kalmıştım
Aklimideliricem Bende bıtane elbise almıştım ürünleri çok güzel diye duyupta ama benimde beklediğim gibi gelmedi açıkçası
mamabear_ susamtanem_ daha sadece mağazaları varken eh fena değildi ama internet sitesindekiler pek iyi değil gerçekten