Kızlar kızım 3ay 29 günlük 4 aylık oluyoruz artık neredeyse 1 haftadır gündüz çok uykusu olmasına rağmen en fazla 40,45 dk uyku yapıyo ve gece uyanmaları sıklaştı aynı zamanda çıldırmış gibi ağlayarak uyanıyo gece beslenmesini uzun tutuyorum ne zaman uyanırsa o zaman besliyorum 1 aydır böyle yapıyorum ama bu 1 haftadır ne yapacağımı şaşırdım acıktığı için mi uyanıp ortalığı yıkıyo yoksa atak ayı mı cözemedim eşimle ikimiz de çok yıprandık ve daha ne kadar sürer bilmiyorum bileniniz başına gelen varsa nolur tavsiye 🥺