Kızım 35 aylık hep aglak bı çocuktu gece deliksiz uykumuz çok nadirdir ama son 2.5 haftadır tuvalet egitimindeyiz ve ondan beridir her gece muhakkak uyanıp ağlıyor. Kendisi istedi bezi bırakmayi bi ara çişini soyledi ama şimdi hep altına yapıyor hele kakasını daha hiç klozete yapmadı hep altına yapıyor klozete ya da lazimliga yapınca kitlenip kalıyor resmen. Tüm bunlarla birlikte bide aşırı huysuz bı çocuk öldü inatligi arşa çıktı gerçekten çok yoruldum huysuzlugu beni bıktırdı bu 3 yaş neymiş bana 2 yaşı ozletti ya. Mesela doğduğundan beri destekli uyur bu tuvalet eğitimi mevzusunda da gece bari altı ıslak kalmasın diye 2-3 kez çise kaldırıyorum gayet sakin tatlı tatlı davranıyorum ama çoğu zaman yapmamak için direniyor ve yapsa bile yatağa yatirinca ağlıyor 30 dk falan sürüyor ya eşim kızıyor öyle uyuyor ya da kendiliğinden bı şekilde susuyor ama bu çok yorucu oluyor susup uyuyakalmasi. Sallanmak için ağlıyor çoğu zaman ama 3 yaşına geldi ne zaman deliksiz uyuyacagiz vallahi çok yiprandik asla kıyafet begenmeyip evden çıkarken 3-4 kez üst değiştirmemizi gün içinde sürekli çorap vs değiştirmemizi de hiç söylemiyorum bile😔