Kızlar bilen bilir sürat kargo beni epey mağdur etmişti neyse ben bu sabah bir sosyal medya platformu üzerinden sürat kargonun ceosuna ulaştım bir saat sonra beni müşteri deneyimleri müdür yardımcısı aradı ortalık ayağı kalktı yani. Nitekim kargo bulundu kargo varış şubesindeymiş barkodu islanmış kargoyu kenara atmışlar ben bu şube ile bu hafta 4 kez konuştum kimse de demiyor ki ya bu kenara attığımız kargolardan biri olmasın.. sonuç itibariyle müşteri memnuniyetsizliğini şube olarak sonuna kadar hakkettiler operasyon olarak eğer ceo ya ulaşmasaydım kargo muhtemelen asla elime ulaşmayacaktı.