eylm1 bence evet yoksa çok terler benimkiler 22 derecede askılı zıbın uzeri 1 togla terliyor her bebek farklidir 1.6 da kalın ama siz yine de kontrollü ilerleyin 2-3 gün kontrol edip değişim yaparak işte usurse askılı yerine tişört terlerse 23 yerine 21 falan diye değiştirerek tam bebeğinizin ayarını bulursunuz