Eşim kabak tatlısını çok seviyor dün almış yap diye benim kiler pişiyor ama şerbeti ya çok koyu oluyor ya su gibi kalıyor ☹️ben yaptığım tarifi soylim önce
Kabakları kesip üstüne göz kararı şeker serpiyorum tencrenin ağzını kapatıyorum bi gece kalıyor öyle dışarda sabah kalktığımda çok kısık ateşte pişiriyorum ama hiç güzel olmuyor 😂😂