Bebeğim 1 hafta sonra 13 aylık olacak. Son 10 gündür bütün uyku düzeni berbat oldu. Uykuya geçişleri zor olmazdı. Gündüz uykusu gelince emerek uyur, daldığında rahatça yerine koyardım. Gece de yine emerek uyur birkaç kez uyanır ama sabaha karşı 5e kadar uykuya rahat dönerdi. Şimdilerde gündüz de gece de uykuya döndürmek o kadar zor ki delirmek üzereyim. Memeye düşkünlüğü de iyice arttı. Bu ayda bunun yaşanması normal mi? Bu süreci yaşayan var mı? Ne yaptınız? Neler yapmalıyım lütfen yardımcı olun. Günde 2 saat ancak uyur oldum. Ne kendime ne bebeğime faydam dokunuyor bu şekilde