Merhabalar henüz 1 aylık bebeğim var doğumdan bir hafta sonra mastit oldum 3 hafta onunla uğraştım yeni geçti çok şükür şimdi bebeğim memede uyuyor çok uzun kalıyor tekrar mastit olucam diye korkuyorum bu yüzden 2 saatte bir sağım yapıyorum sürekli sağım yapmalı mıyım yoksa bebek uyandıkça emmeli mi siz nasıl yapıyorsunuz benim gibi olan var mı lütfen yardım edin 😐