atlasefebey Bebeğim doğduğundan beri hem emiyor hem mama veriyorum artık 4,5 aylık ne yaparsam yapayım emmiyor sadece mama alıyor ek gıdaya başlamalı mıyım
girlmomm atlasefebey 4. Ayda genelde meme reddi olabiliyor bu durumu kendiniz aşabilirsiniz ben o aylarda ayakta zorlada olsa uykusunda emzirdim bıraktırmadım
atlasefebey girlmomm ben çalışmaya başladığım için ve bir süredir emmediği için sütüm iyice azaldı neredeyse bitmek üzere 🥺
girlmomm atlasefebey sağım yapabilirsiniz o zaman anca ek gıdaya da geçebilirsiniz tabi yavaş yavaş tadımlık