ece5454 Aysegokturk yeni geldim buraya bebeğim daha 2 aylık işe başlamam gerekiyor Ancak bırakıp başlayamam maddi olarakta hemen ücretsize çıkmak beni zorlar..
Aybukege Heyet raporu alabildiniz mi acaba benimde bitiyor iznim bu ay Hakkari’den gelip alabileceğim bir yer arıyorum