Denemediğim şey kalmadı, en son solgar ve mepamit başlayıp biraz artırdım ama yine de bebeğim süt bitince hiç yememiş gibi ağlıyor. Mama veriyorum ben de.
Rengi baya beyaz ve sulu görünüyor. Tabi kar beyazı değil ama krem rengi değil de çok açık ekru gibi.
Her sabah yumurta, dereotu yiyorum. Evde etsiz yemek de pişmiyor. Daha ne kadar protein alabilirim anlamadım. Var mı böyle bir durumda olan? Nasıl daha sarı ve yağlı süt olmasını sağlayabilirim?