Kizlar 3yas oğlum haftalardır geçmeyen burun akıntısı var biraz da öksürük Dr a gittik ilk antibiyotik verdi azalır gibi oldu tekrar arttı sonraki gittiğimiz de nezle dedi aferin şurup verdi yani burun silmekten yara oldu.serum ile sürekli açıyoruz daha neler yapılabilir.krese gidiyor ordan aldı malesef ve kardeşi de aynı dertten muzdarip