aselasya55 Merhaba herkese 5,5 aylık kızım var artık tadımlara başladık yavaştan ama kızım ne versem diliyle dışarı itiyor kaşığı yoğurt bile versem ağzından diliyle itip çıkarıyor yemek istiyor ama beceremiyor bence zamanla öğrenir mi yada ne yapmalıyım
Nurdan1126 aselasya55 yeni birşeyler tadıyor ve keşfediyor. Normal benim oğlumda öyle yapmıştı. 3 gün kuralı ile mi veriyorsunuz nasıl söyledi doktorunuz?
gulcegrgn aselasya55 daha yeni bununla ilgili bir video izledim , bebeklerin belli bir süreye kadar dilini dışarı çıkarma refleksleri oluyor bir süre sonra kaybolacaktır bu. Dikkat ederseniz emmek istedikleri zamanda bunu yapıyorlar onlar için beslenme emmeden ibaret olduğu için şimdilik bir süre birşeyler tadarken de öyle yemeye çalışıyorlar 😊