parlairrm Ne rahatlatıyorsa onu yapın sadece dikkat edersin geçiriyorsa demiyorum çünkü maalesef bağırsaklar genişlemeden bebek gaz çıkarmayı kaslarını kullanmayı öğrenmeden gaz sorunu ilaçla takviyeyle çözülmüyor. Oda bir kaç ayı buluyor bizim 3 ay sürmüştü. Örneğin ayakta sallayınca rahatlıyorsa sallayın kucakta rahatlıyorsa kucakta sallayın. Beyaz gürültü çok işe yarıyor açabilirsiniz. Plastes topu üzerinde kucağınıza alıp oturup saklanabilirsiniz deneyin hepsini hangisi işe yarıyorsa