Merhaba. Oğlum 4 ay 25 günlük. Anne sütüyle besleniyor. Doktorumuz son kontrolde her şey iyi dedi. Demir takviyesi vermeyeceğim, 9.ayda tahlil yapıp bakarız, şimdiden metal yüklemeye gerek yok dedi. Benim kan durumumu sordu. Kansızlık yok dedim. Tamam dedi. Sağlık ocağındakiler de demir verdi başlayın dedi. Bir arkadaşımın bebeğine de demir verdi doktoru( bayağı iyi bi doktor kendisi) aynı bebeğimle her şeyi. Ne yapmam gerektiğini bilmiyorum. Sizce??