Kızlar bebeğim doğdu doğalı uyumayı sevmiyor en uzun uykusu 1 saat şuan 2 yaşında sabah 7de kalkar gece 12 den aşağı uyumaz öğlen uykusu yok. Günlük 17 18 saat bazen dhaa fazla ayakta asla uyumuyor defalarca doktorlara götürdüm hepsi tahlil yaptı herseyine bakıldı uyumamasi için sebep yok. Yemek yemeye gelincede en son 2 gün önce 3 tatlı kaşığı pilav yedi bu kadar 2 gündür yemek yemiyor yemek yedirirken sanki zehir yediriyorum gibi kendini yerlere atıyor, eline pankek, krep,köfte gibi şeyler veriyorum gezerken yesin diye parçalayıp bir köşeye atıyor. Epilepsi hastası olduğu için ağlamasına da pek müsade edemiyorum ağlayıncada hiçbir şekilde gönlü olmuyor susması 2 saati buluyor. Evde durunca asla zap edemiyorum oyalayamiyorum boya veriyorum uçlarını ısırıyor, oyun hamuru ve kinetik kum veriyorum sağa sola döküyor oynamiyor, eğitici oyuncakları var hepsini yerlere atarak kırdı, kitap veriyorum yırtıp atıyor. Parka götürüyorum orda gördüğü herseyi istiyor, oyun alanlarına gidiyoruz ellerindeki oyuncağı istiyor oyuncak paylasamadigi için ağlama krizine giriyor kızım ağlayınca diğer çocuklar korkuyor diye birkaç aile şikayet etmiş gitmez oldum. Gerçekten artık ne yapacağımı bilmiyorum 7/24 kucak istiyor ayakları yer görmüyor, hep kucağımda olup yüzümde boğazımla saçımla oynamak istiyor. 2 dakika gülüyorsa 2 saat ağlıyor bugün artık sabrım taştı tahammülüm kalmadı poposuna yeter artık sus diye vurdum. Epilepsi hastası diye ağlatmaya kıyamıyorum ama artık zapedemiyorum😭😭😭