sizdenbiriii1 test yaptırmadık salak doktorun biri maa içerken kıvranıyo deyince süt alerjisi olan bebekler öyle yapar dedi alerji aması verdi ben bu arada doktor doktor gezdiğim için çıcuk gastro bölüme gittim alerjisi falan yok bu çocuğun dedi mamasını ayına göre cc sini fazla veriyomuşum ama bebek içiyodu hepsini sancılana sancılana bende ac ondan içiyo sanıyordum cc yi düşürdükten sonra olmadı bidaha mama midesine fazla geliyomuş yani ilk defa mamayla çocuk büyüttüğüm için cahilliğime geldi