Glcn_srgn23
Elbette zararlı. Yemek yerken ben bile telefonla falan uğraşıyorsam ne yediğimi alamıyorum.
Hem yediğini bilmesi hem de sofra kültürünün oluşması açısından ekranı keserseniz iyi olur. Zaten 20 aylık ekran için çok erken.
Gelelim önerilere ;
Ekran yerine hikaye kitaplarından faydalanabilirsiniz hem dil becerileri gelişir hem de hayal gücü😊
Zamanla kitabın yerini de sizin anlatacağınız küçük hikayeler alır, sonrasında da normal sofra sohbeti yaparak yemek işini çözersiniz.
Kendi kendine yemeyi teşvik ederseniz onun da faydası olur.