Dün verem aşısı dışında diğer iki aşıyı olduk dün emzirdikten sonra akşam ağzından burnundan kustu bugünde halsiz uyukluyor uykusunda ağlıyor sallıyorum susuyor uyanmıyorda halsiz şekilde emziriyorum ağlamasıda bir farklı halsiz yani belli gözünü dahi açamıyor bu aşının yan etkisimidir başına gelen varmı