Merhabalar. Kızım doğduğundan beri emerek uyurdu. Yaklaşık 2ay önce emzirmeyi sonlandırdık ve yanına yatarak uyutmaya başladım. En başından beri ortalama 1, 1 buçuk saatte ancak uyuyor hatta bazen 2 saat. Gece 8 buçuk 9 arası yatağa geçiriyorum 10 buçuk 11 gibi uyuyor. Gündüz En fazla 1 buçuk saat uyutuyorum.
Zamanla uykuya geçişi daha kolay olur ve bu süre kısalır diye düşünmüştüm ama öyle olmadı aksine zorlaşıyor gibi.
Aynı durumu yaşayan anneler var mı? Deneyimlerini duymak isterim.