Kızlar merhaba oğlumu memeden ayırmayı düşünüyorum. Herkes memeden kesince gece uyumadan önce mama vermen lazım , süt vermen lazım bebe bisküvisi vermen lazım gibi şeyler söylüyor sizce gerek var mı? Memeden kescem derken biberona alıştırmış olmaz mıyız bu sefer veya rahatsızlık hissetmez mi gece? Bu süreci nasıl atlattınız yardımcı olursanız sevinirim