Bizde de aynı durum gece uykusuna yatarken çok zor dalıyo uykuya geçmek istemiyor, biraz uykusunu alıp tekrar uyanıyor gece boyu oyun oynuyoruz sabah uyuyoruz resmen. Bugün en zor günümüzdü gece oyuna kalktı o yüzden sabah 7 de yattık 10 da kalktı öğlen uykusunda da komşumuz matkap çalıştırdı sesinden korktu uyumadı arabada uyuturum diye çıkardım arabada da uyumadı ve şuan hala uyutmaya çalıyorum rekor kırdık resmen sabah saat 10dan bu yana ayakta direniyo 🤦♀️🤦♀️