lagerthaa aşıdan sonra çok uyuyan bebiş de var, huzursuzlanan da var. Benim bebeğim her aşıdan sonra 4 gün kadar biraz huzursuz olmuştu. Ama öyle abartılacak bir sorun yaşamadık hiç. İlk gün 6 saat arayla calpol içirmiştim. Hiç ateşi olmamıştı. Bir şekilde atlatılıyor ya, gözünüzü çok korkutmayın 🤗