aslananne27 HicretArin bnde 16+2 gün hamileyim benim de kesem aynı bu şekildeydi doktor geçen erkek dedi 🥰
cry_babies HicretArin kız bebek gibi o haftalarda benim kızımda böyle duruyordu . Benim ki bir his. Allah bilir tabiki gönlünüzden geçen olur inşallah . Ama kız yada erkek farketmez sağlıklı olsun yeter. Sağlıcakla gelsin minik kuş🥰
HicretArin aslananne27 Allah bağışlasın inşallah 🙏🏻 ben de kız gibi hissediyorum da merak ettim o yüzden
senayaltun aslananne27 https://imgyukle.com/i/CXsqiM https://imgyukle.com/i/CXs2th Bunada bakarmsınız size zahmet
aslananne27 senayaltun Buda benim ilk oğlumun kesesine benziyor fasülye gibi normalde kız kesesi yuvarlak erkek kesesi fasülye hilal şeklinde olur derler ama 🤭
HicretArin cry_babies sağlıklı olsun yeter tabiki içimdeki hissiyattan dolayı aslında merak ettim. Çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için 🌸🥰