kurabiyevarsimitvar Burun akıntısı yeni başladı. Doktora götürdüm bir şeyi yok dedi ama nasıl yok ya çocuk gece uyuyamıyor. Uykusuzluktan gözü kapalı ağlıyor. Tekrar randevu aldım başka doktora da göstereceğim. Yaşayan var mı ya?
Deletedmom_120 kurabiyevarsimitvar hırıltı bizdede var burunları tıkalı değil devamlı temizliyorum serum ile ama hırıltı balgamı var atamıyor koca gece uyanıyor nasıl geçecek bilmiyorum
monaroza88 kurabiyevarsimitvar hırıltı varsa Bronşiolit açısından dikkatle göğsü sırtı dinlenmeli doktor tarafından. Benimki 5 aylık bronşiolit yeni atlattık. Hırıltı vardı.
kurabiyevarsimitvar Deletedmom_120 aynı bizimde ya ama burnu tıkalı değil nefes rahat alıyor bir yerde balgam gibi bir var ama neresi çözemedim boğaz mı burun mu göğüsten mi geliyor anlamıyorum doktor ciğeride temiz dedi ne değişik bir iş bu ya🥲😔
Deletedmom_120 kurabiyevarsimitvar bende götürdüm canım bizimde temiz ciğerleri dedi hava veriyorum bazen oda rahatlatıyor bir kere daha olmuştu böyle hava vererek baya geçirmiştim ama havalar iyice bozdu şuan kombilerde yanıyor içerisinin nem oranı düşüyor ondan kaynaklıda olabilir bazen biz bile uyanınca boğazlarım kurumuş oluyor bilemiyorum sende hava verebilirsin serum suyu koyuyorum onu veriyorum genelde benimkide bugün 7 aylık oldu hemen hemen aynı sayılırız doktor ilaç falan vermiyor
kurabiyevarsimitvar Deletedmom_120 klima kullanıyoruz eniştem de öyle demiş klima kurutur vs. Fakat odanın nemini nereden bileceğim ki ben bir ürün falan mı var gösteren
kurabiyevarsimitvar lAmMelodi hiçbir şey vermedi ki iyi mamasını hızlı içmesin dedi gönderdi öyle deyince yavaş içirmeye başladım değişen bir şey olmadı farklı bir şey var sanki onunla ilgili değil gibi ya
artcmn kurabiyevarsimitvar aynı şekilde başlayıp evde buhar tedavisi uygulayıp burnunu düzenli temizlememeize rağmen 4.gun acile gittiğimizde zaturre olduğunu öğrendik. Şuan 15.gun falan hala ilaç tedavisindeyiz. Lütfen başka dr a gidin…
kurabiyevarsimitvar artcmn gideceğim inşallah içime sinmiyor çünkü asla tatmin olmadım çocuk rahatsız oluyor derdi ne bilmiyorum elimden bir şey gelmiyor
Mommyhann kurabiyevarsimitvar bizde gittk bugün hastaneye öksürük var gece uyuyamadık sabah erkenden gittik ciğerleri şuanlık temiz ama doktor evde 3 gün hava ver dedi ve antibiyotik başladık ateşi olursa ates düşürücü vs. Başka doktorada gösterin siz içiniz rahat olsun öyle bi illet ki bu hemen hızla bronşit yada zatureye dönüşüyor. Herkese cok gecmis olsun arkadaslar
kurabiyevarsimitvar Mommyhann Allah râzı olsun.🫶🏻 Keşke bize de bir şeyler verseydi elim boş, kafam dolu döndüm hastaneden. Çok güzel uyku düzeni vardı mahvoldu yavrum ya… Diş sıkıntısı da var ama uyku sorunu diş değil hırlamayla ilgili bence.
unknownlove kurabiyevarsimitvar evet nemini sıcaklığını gösteren bir alet var küçükken oğlum bizede de vardı bozdu adını hatırlayamadım öyle pahalı bişey de değil
Deletedmom_120 kurabiyevarsimitvar evet nem ölçen cihazlar var ve hava nemlendirici cihazlar nem oranı düşükse onlardan kullanabilirsiniz biz alıcaz hava nemlendirici
kurabiyevarsimitvar lAmMelodi ben de öyle düşünüyorum randevu aldım yeni bir şey çıkmazsa mecbur özele götürürüz ne olur ne olmaz.🥲