duruislife belismomsss24 burun damlası kutusu varsa içine fizyolojikten sık canım 2 damla birine 2 damla birine 15 sn bekle sonra aspiratörle çek hem risk yok hem daha kolay diğer türlü sıkıp sırtına vumayı her doktor önermiyor. Ben doğduğundna beri öyle yapıyorum 4 aylık olduk. günde 2 kez yapman yeterli
CheriBlossom belismomsss24 yani hosuna gitmiyor tabi agliyor yan yatirip basini sabit tutmaya calistigimda basliyor aglamaya ama burnu temizlenince rahatliyor sakinlesiyor ama temizlerken ki sure boyunca agliyor malesef🥹
CheriBlossom belismomsss24 sizinde mi ilk cocugunuz☺️ benimde ilk ama boyle daha cok rahatsiz oluyor evet aglayacak ama sonunda rahatlamis olucak oyle dusunun aglayarak gulerek bi sekilde buyuyecekler
belismomsss24 CheriBlossom evet ilk bebeğim🥰 biliyorum da işte insan yine de kötü oluyor. İlk banyo yaptırdığım zamanlar çok ağlıyodu onunla beraber bende ağlıyodum😅 ona alıştım artık buna da alışırım 🥲
betul97_ belismomsss24 Bebeğim 40 günlükken gittim eczaneden okyanus suyu alıp aspiratörle çek dedi birkaç gün sabah akşam yaptım açıldı
CheriBlossom belismomsss24 ben banyo yaptirirken babasinin elini tutturuyorum o zaman aglamiyor🥰 herseye zamanla alisicaz artik bebislerimizle birlikte bizde ogrenecegiz, buyuyecegiz😇
betul97_ belismomsss24 Doktor bir şey demedi gece çok tıkanıyordu özellikle ama gün içinde de uyuduğunda tıkanıyordu, öksürüyordu uyuyamıyordu sabah yapıyorduk bir de yatmadan önce yapıyorduk bazen tıkanınca gün içinde bir daha yapıyorduk 3-4 güne de geçti
belismomsss24 CheriBlossom bende deneyim onu bakalım belki bizde de işe yarar . Sağlıkla büyüsün minnoşlarımız🥰🙏🏻
CheriBlossom belismomsss24 deneyin kendilerini daha guvende hissediyorlar temasla😇 amin insallah saglikla buyusun munikler🧿🙏🏼🥰