Kızlar iki gün oldu keseli sabır taşıyla kestim 20 aylık aşırı aşırı emen bir bebekti konuşarak bırakmadı bende mecbur bu yolu buldum. Doktorumuz 17 ay da birden bıraktırmamı söylemişti ama yapamadık neyse şuan bıraktı ama aşırı huysuz ne zaman geçer geceleri şuan nerdeyse hiç uymuyor bir de gögüslerim felaket ağrıyor ben biraz sağdım ama hala geçmedi eczanede süt bitirici ilaç varmış alsam mı ki