Kutayeda ben geçen hafta adet olacağım gün kan vermiştim değerim 22 çıktı. Akşamına adet oldum ve aşırı yoğun bir şekilde 5 gün sürdü. Bana kimyasal olabileceğini iki günde bir kan vermem gerektiğini söylediler. İki gün sonra 53, iki gün sonra 110 oldu değerim ve bu arada aşırı kanamam vardı adetten de fazlaydı. Kanamam bitince kadın doğum doktoruna gittim henüz kese ve bebek görünmedi 10 gün sonra tekrar gel dedi. Değerler yükseldiğine göre gebesin dedi artışların sağlıklı dedi. Geç döllenme olmuş ve üstüne adet görmüşsün dedi. Yani kanama olur diye direk kimyasal olarak düşünmeyin. Bence gidin bi kan verin. Bana da herkes kimyasal dedi hatta burda post açtım hepsi kimyasal dedi ama gebelik oluşmuş şu an değerlerim normal ilerliyor