Barany 25 ay 10 günlük,isteyince kendi kendine de oynuyor ama habire anne bak,anne gel diyip durduğu anlar da var.Paçama bir yapışıyor ki sormayın gitsin😂 çok şükür,bin şükür.
Bazen ona aktiviteler yapıyorum,bazen kamyonlariyla beraber oynuyoruz,bazen boyama yapıyoruz.Yemekleri beraber yapıyoruz.4 duvar arasında biz deliriyoruz yani onları da anlıyorum.Ama bazen cidden krizlik oluyoruz.