Duygu20 canımm aynı durumdayız ben epizyotomili Doğum yaptım çok sancım vardı sancıdan ilk üç gün sütüm gelmedi bu sürede çocuk paramparça etti göğüslerimi üzerine sarılık oldu fototerapi aldı hastane de yatarken hep sağıp süt götürdüm makine de tabi iyice mahvetti zaten berbat haldeydi kan akıyodu resmen bebeğe göğsümü veremedim makineye devam ettim lansinohun lanolinli kremini kullandım uçları biraz tamir etti fakat bu kez de pompa ile sağ sağ göğsümün uçlarının kenarları tahriş oldu :(( milletin lafını bende dinliyorum herkes ister çocuğa göğsünü vermeyi çünkü biberon yıka pompa yıka onları sterilize et insana gına geliyo, şimdi zorla ağlaya ağlaya bebeğimi emzirmeye çalışıyorum makine de sürekli kullanımda kötü yapıyo, göğüs kalkanı göğüs ucu her şeyi denedim hiç fayda etmiyo Böyle nereye kadar gider bilmiyorum 😢😢