Merhabalar. Sorum başlıkta mevcut, siz gündüz uykularını nasıl yapıyorsunuz.
Kızım 7 aylık oldu. 6. Aya kadar gündüz uykularımız 40ar dk şeklindeydi (ama gece uykularımız çok düzenliydi), dr kontrolünde 8.ayda da bir uyku gerilemesi olduğu ve uykularının düzene girmesi için gündüz de karartma perde kullanmamı önerdi dr hanım. Bir aydır kullanıyorum ve uykularımız 1/1.15 ya kadar uzadı (maalesef gece uykularımız sürekli bölünür oldu bu sefer de)
Sizce sebep nedir, karartma perde mi, yoksa uzamaya çalışan dişler mi?
Not: 6 ay 3 günlükken ilk dişimiz, 1 hafta önce de ikinci dişimiz patladı