Ben normalde yoğurdu evde kendim yaparım ama geçen markette yoğurtlar indirimdeydi. 3kg içim yoğurdu 89₺ görünce bu hafta uğraşmiyim hazır alıyım dedim aldım. Ama yoğurt bi tuhaf. ev yoğurdu yaparız ama tutmaz süner böyle sakız gibi uzar ya hani. İşte buda öyle sakız gibi uzuyo tadında kokusunda hiç bi tuhaflık yok normal yoğurt ama kıvamı değişik işte. Son kullanma tarihide aralık yani 15gün var. Bunu tüketsek zehirlenir miyiz bişey olur mu acaba?