Deletedmom507 Merhaba kızlar kraf leon bebek arabamız var ama çok hantal olduğu için yeni hafif araba almayı düşünüyoruz sizce joie mirus çift yönlü bebek arabası mı yoksa baby plus taxi baston bebek arabası mı iyi lütfen yardımcı olun
Betul_12 Deletedmom507 merhabalar bayılarak kullandığım en dar yerlerden ,mağazalardan bile kıvrak kıvrak geçirdiğim aşırı hafif bebek arabası kullanıyorum Çevremdeki herkese tavsiye ediyorum peg perego ypsi modeli gerçekten aşırı rahat hergün kullanmak için bahaneler arıyorum 🙏🏻
LeoBebek Deletedmom507 mima zigi kullanıyoruz biz çok memnunuz en hafiflerinden biri 8 kg. Ayrıca katlanınca çok küçülüyo heryere kolayca sığıyo yağmurluğu falan çok kullanışlı ben çok memnun kaldım
Ecrinn95 Baby plus taxi yi tavsiye ederim arabamız çok büyük tü itelerken demekki gücümü veriyormuşum bu sanki uçuyor bazen zaptedemiyorum sanıyorum çokk kolayy sürüşü
Betul_12 Deletedmom507 babymall den almıştık Bi bakın vallahi inşallah beğenirsiniz bi deneyin öyle karar verin naçizane fikrim🌺
Betul_12 LeoBebek Deletedmom507 yaa tüh ama bence o markanın istediğiniz modeline bakın çünkü gerçekten çok güzel 🥰duyan satışını yapıyorum sanar Deletedmom507 tüh 🙄
Deletedmom507 Betul_12 değil mi bi an öyle hissettim 😂 ama teşekkür ederim travel var bi travel daha kaldıramam 🤦♀️