Arkadaşlar oğlumda yeme bozukluğu olduğunu düşünüyorum ben vermesem hiç acıktım demez yemek zamanı diyince ağlıyor hiç te kilo almıyor bu sene 1-2 kilo aldı sadece şuan 15,6. Ne yapmam gerekiyor bu konuyla ilgili tecrübesi olan psikolog olarak yorumda bulunmak isteyen varsa çok sevinirim. Psikoloğa götüremiyorum durumum iyi değil